Thursday, May. 23, 2024

„Szmaragdowa Liga” rozwiązaniem problemu nieskutecznej rekrutacji w MLM

Napisane przez:

|

22 lipca 2013

|

Opublikowane w:

„Szmaragdowa Liga” rozwiązaniem problemu nieskutecznej rekrutacji w MLM

W marketingu sieciowym robi się coraz tłoczniej.

W sektorze MLM istnieje szeroka gama firm, oferujących tysiące produktów podobnych do siebie. Coraz trudniej jest odróżnić poszczególne oferty oraz wyróżnić charakterystyczne cechy konkretnej marki. Rynek od pewnego czasu stał się przesycony, a to jeden z powodów, dla których jeszcze trudniejsza stała się rekrutacja nowych partnerów. Duża konkurencyjność wpływa na spowolnienie wzrostu rozwoju firmy, obniżenie sprzedaży, a także wydłuża i utrudnia proces rekrutacji.

To już nie wystarcza…

Okazuje się, że w dzisiejszych czasach nawet szczegółowa znajomość produktów i ich działania może okazać się niewystarczająca. Ze skuteczną rekrutacją mają problemy także w pełni kompetentni liderzy, którzy w rozmowach kuluarowych przyznają, że rynek ewoluował i nie jest już tak przystępny jak do niedawna. Jeszcze parę lat temu, aby zbudować solidny biznes, wystarczyło opanowanie planu marketingowego oraz umiejętność przedstawiania go w znakomity i atrakcyjny sposób. To właśnie rekrutacja stanowiła element, który od zawsze był silnym motorem napędowy rozwoju grupy. Wówczas, pojawianie się kolejnych osób w strukturze było najlepszym motywatorem do działania. Warto podkreślić, że rosnąca liczba partnerów również wpływała w pozytywny sposób na osoby mało aktywne, które w pierwszym etapie współpracy, czyli po zarejestrowaniu, po prostu obserwowały sytuację.

Kluczowy element, czyli wartość dodana

Dziś sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana. Nowi partnerzy, którzy w świadomy sposób dołączają do biznesu zaczęli wymagać więcej od swoich sponsorów. Powodem jest już nie tylko sam wybór firmy, z którą rozpoczynają współpracę, ani produktów, które chcą stosować i rekomendować kolejnym partnerom. Kluczowym elementem stała się wartość dodana, którą oferuje sponsor. Do wartości dodanej kwalifikujemy nie tylko wsparcie i przekazywana wiedza poparta doświadczeniem, ale także opracowany i gotowy do wykorzystania system dystrybucji. W obecnych czasach, aby zachęcić nowego partnera do aktywnej współpracy, w pierwszej kolejności należy zadbać o wartość dodaną naszej oferty, ponieważ w znaczący sposób zwiększa szansę powodzenia i  może przechylić szalę sukcesu.

Które narzędzia są najlepsze?

Aby poradzić sobie z wyzwaniami związanymi z rekrutacją w MLM w obecnych czasach, potrzebna jest właściwa wiedza i narzędzia marketingowo-reklamowe, które możesz otrzymać od swojego sponsora. Znakomite rozwiązanie poruszonego problemu stanowi nowoczesny system, prowadzący niczym po sznurku od pierwszego dnia dołączenia do biznesu, aż do osiągnięcia wysokiego stanowiska w hierarchii firmy. Systemy tego typu można wykorzystać w biznesie oferowanym przez jego autora, a po zapoznaniu się z nim w szczegółowy sposób, można nawet zaadoptować w niezwiązanych z projektem firmach MLM. Co więcej, rozwiązanie to jest doskonałe zarówno dla emerald-06niedoświadczonych, jak i bogatych stażem przedsiębiorców MLM. System tego typu pozwala na rozpoczęcie współpracy praktycznie od zaraz. Jednym z najbardziej wartościowych na rynku jest nowoczesny projekt o nazwie „Szmaragdowa Liga”. W celu przetestowania systemu na własnej skórze oraz zapoznania się z nim, do „zagrania” w „Szmaragdowej Lidze” zaprasza Jacek Dudzic – marketer z sukcesami na koncie, specjalista od mediów i efektywnej komunikacji, szkoleniowiec, autor wielu książek i artykułów. Od 2007 roku zajmuje się marketingiem sieciowym oraz internetowym odnosząc znaczące sukcesy, gdzie w 2010 roku zdobył tytuł „Dystrybutora numer 1 na świecie”.

Zapisz się na portalu, a otrzymasz newsletter o najnowszych artykułach, a w nich ciekawe i praktyczne informacje, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.

Skoro spodobał Ci się ten artykuł, z pewnością zainteresują Cię publikacje:

Wakacje ze smartfonem

Jak efektywnie szukać informacji w internecie?

Adam Foks w wywiadzie dla portalu www.MarketingDlaCiebie.pl

Jestem lepszy od Roberta Kiyosaki!

 

Related News

III Akademia Inwestora – Łączymy biznes z kapitałem
<strong>Codzienne dojazdy rowerem to już nie tylko moda dla wytrwałych, to realna alternatywa dla miejskich podróży samochodem</strong>
DoubleVerify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio

About Author

(6) Komentarze

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *