Friday, Sep. 22, 2017

Ekskluzywny wywiad z Danielem Kubachem dla portalu Marketing Dla Ciebie

Napisane przez:

|

5 maja 2013

|

Opublikowane w:

Ekskluzywny wywiad z Danielem Kubachem dla portalu Marketing Dla Ciebie

Dziś publikujemy wyjątkowy wywiad z Danielem Kubachem.

Daniel Kubach – biznesmen, multimilioner, inwestor, Anioł Biznesu, przewodniczący rady nadzorczej międzynarodowej grupy kapitałowej EuCO S.A., członek Business Centre Club. Człowiek, o którym mówi się, że ma wyczucie rynku, a współpraca z nim daje gwarantowany sukces.

Michał Rusek: Tworząc portal Ranking MLM oraz kwartalnik Manager MLM udowodniłeś niedowiarkom, że może istnieć wymiana doświadczeń oraz przepływ informacji między Przedsiębiorcami MLM różnych firm. Jakie przesłanie niesie ze sobą MLMBA? Czy jego misja jest podobna?

Daniel Kubach: Jeszcze 10 lat temu byłoby nie możliwe zasiąść przy jednym stole w gronie liderów MLM z różnych firm. Obecnie rynek już dojrzał na tyle, że przedsiębiorcy z branży MLM szukają odpowiednich szkoleń dla siebie i swoich sieci. Chcą się rozwijać i być na bieżąco z trendami rynkowymi. Właśnie to daje im MLMBA. Jest to cykl szkoleń dla managerów MLM gdzie mogą zgłębić 8 kluczowych kompetencji niezbędnych w biznesie MLM.

M. R. MLMBA powoli wstrząsnęło światem MLM w Polsce. Kurs stał się rozpoznawalny w branży w mgnieniu oka. Co jest tego zasługą?

D. K. Zasługą jest to, że jest to pierwszy profesjonalny kurs dla managerów MLM. Połączyliśmy wiedzę praktyczną z wiedzą z dużego biznesu oraz wiedzę naukową. Tak powstał kurs MLMBA,  oprócz wartościowej wiedzy oferujemy też program partnerski dzięki czemu kurs o wartości 2320 zł netto możesz mieć za 290 zł netto.

M. R. Poprzednia sesja o nazwie „Mediolan” dotyczyła budowania marki osobistej i wiemy, że zrobiła niesamowite wrażenie na uczestnikach. Czego możemy spodziewać się teraz?

D. K. Istambuł to miasto które naturalnie kojarzy się ze sprzedażą. Będziemy na nim uczyć skutecznie sprzedawać. Przedstawimy techniki które zwiększają efektywność. Zajmiemy się takimi tematami jak mowa ciała, pierwsze wrażenie, budowanie relacji, domykanie sprzedaży, radzenie sobie z trudnymi klientami oraz inne.

M. R. Dlaczego sprzedaż jest tak ważna w MLM? Czy ten kurs rzeczywiście pozwoli zwiększyć sprzedaż jego uczestnikom?

D. K. Sprzedaż jest najważniejszą kompetencją w MLM. Nawet jeżeli nie sprzedajesz produktów swojej firmy to zajmujesz się budowaniem grupy. Budując grupę sprzedajesz firmę i plan marketingowy. Twoim klientem jest potencjalny współpracownik. Kiedy nauczysz się skutecznie sprzedawać będziesz zarabiał więcej. Dotyczy to każdego biznesu.

M. R. Wiemy, że kursy przyciągają wiele rozpoznawalnych w branży twarzy, które same na co dzień zajmują się szkoleniami lub prowadzą własne firmy MLM. Co wpływa na to, że osoby z pozoru w pełni wyedukowane mimo wszystko chcą szkolić się pod wodzą MLMBA?

D. K. Wiedzy i kompetencji nigdy za wiele. Tym bardziej jest mi miło, że na nasze szkolenia przychodzą osoby z sukcesami finansowymi na koncie. Tworząc produkt MLMBA zadbaliśmy o to aby był unikatowy. Dajemy ludziom faktyczną wartość, którą nasi kursanci doceniają.

M. R. Czy oprócz kursów warto uzupełniać swoją wiedzę regularnie na przykład z portali jak www.MarketingDlaCiebie.pl? Co sądzisz o portalach takich jak ten?

D. K. Sam osobiście zaglądam na ten portal. Podoba mi się, że poruszane są tam ambitne tematy. Zachęcam do zarejestrowania się do newslettera, dzięki czemu można na bieżąco otrzymywać ciekawe i praktyczne informacje przydatne w branży MLM.

Dziękuję za wywiad i do zobaczenia na kursie MLMBA – sesji Istambuł, na który możesz zarejestrować się KLIKAJĄC TUTAJ

Zapisz się do newslettera, a otrzymasz ciekawe i praktyczne informacje, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.

 

Related News

Picodi zbadało, jak kupują w sieci mieszkańcy dziesięciu największych polskich miast
Katarzyna Ramus: z Wirtualnej Polski do AdNext
Czy samorządy potrzebują skutecznych kampanii i strategii? W Rzeszowie odbędzie się VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

About Author

(2) Komentarze

  1. Mariusz Penczek
    6 maja 2013 at 11:05

    Potwierdzam, że to bardzo ciekawe i merytoryczne szkolenie :) Byłem już na 2 pierwszych sesjach Londyn oraz Mediolan, teraz czekam na Istambuł, czyli sprzedaż. Pozdrawiam.

  2. Daniel Kubach
    6 maja 2013 at 12:19

    Dziękuję za wywiad.

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *