Monday, Dec. 18, 2017

ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

Napisane przez:

|

25 lutego 2014

|

Opublikowane w:

ABC wewnętrznego PR. Kongres Public Relations 2014 już wkrótce

Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Z jednej strony najbardziej oczywista, z drugiej zaś jej skuteczność może sprawiać trudności – komunikacja w organizacjach.Jak zsynchronizować ze sobą wewnętrzne i zewnętrzne działania, aby przyniosły oczekiwane efekty i wizerunkowo wzmacniały potencjał firmy? Te aspekty public relations wciąż budzą wątpliwości nawet u samych praktyków. – Wielu mogłoby wydawać się, że kształtowanie dialogu sprzyjającego rozwojowi firmy sprowadza się do wykonywania rutynowych czynności komunikacyjnych.Tymczasem wypracowanie satysfakcjonującego dla obu stron systemu porozumiewania się nie jest proste. O dobrych przykładach, inspiracjach z kraju i nie tylko, ale również o dylematach towarzyszących codziennej pracy piarowców będziemy mówić 24-25 kwietnia w Rzeszowie – wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o.,a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Ponadczasowe zasady

Mnogość nowych rozwiązań, jakich dostarcza technologia, sprawiają, że potrzeba jeszcze większej uwagi przezorności, aby ich stosowanie przyniosło zamierzone rezultaty. Okazuje się, że o ile firmy doskonale komunikują się ze światem zewnętrznym, o tyle nawet dla marek o długiej tradycji, komunikacja wewnętrzna jest często piętą achillesową. Zdaniem Bohdana PAWŁOWICZA, Członka Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędziego KER – Podstawą sensownego dialogu w firmie są nie tylko zasady marketingowe czy HR-owe. Często nieoceniony wpływ mają zasady dobrego wychowania.To kluczowe, ale pomijane elementy budowania relacji. Właśnie na takie podstawy komunikacji wewnętrznej będę chciał zwrócić uwagę podczas mojego kwietniowego wystąpienia.

Polskie praktyki okiem zagranicznego eksperta

Gościem specjalnym kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Zaprezentuje on kluczowe wnioski z rozmów, które przeprowadził z menadżerami z międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w naszym kraju. Jak zapowiedział –Skoncentruję się na tym, w którym kierunku największe globalne marki z siedzibą w Polsce prowadzą swoją strategię wewnętrznej komunikacji. Odpowiem także na pytania: czy istnieją jakieś kwestie kulturowe wywołujące konflikty oraz jakie praktyki pochodzące z innych krajów warto stosować w polskich organizacjach i firmach?

Nie warto zwlekać

Zainteresowanych udziałem w Kongresie PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Kolejne atrakcyjne rabaty obowiązują do końca lutego br. Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.plZachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Kontakt dla mediów

dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu

e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96

 

——————————————————–

Informacje uzupełniające:

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmyNewsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o.Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, który od 14 lat organizuje podobne wydarzenia w Rzeszowie oraz Wrocławiu.


Głównymi partnerami
są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.Partnerzy wydarzenia: Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Publicon Sp. z o.o., Exacto Sp. z o.o., SARE S.A, PrzeczytamWszystkich.pl, MultiPunkty.pl, BMM Sp. z o.o., Toton Show, Agencja Kreatywna 4n, HRwizard, Stowarzyszenie Prasy Firmowej, KOLIBRO sp. z o.o., Circle Sp. z o.o., Aberit Agencja Interaktywna. Obsługa techniczna: Vegacom Sp. J. Patronami medialnymi są: Grupa RMF, Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, nowiny24.pl, Bankier.pl, Nf.pl, Polskie Radio Rzeszów S.A., Dziennik Internautów, Szef Sprzedaży, OOH Magazine, Nowy Marketing, Start Up Magazine, Marketing dla Ciebie, HRstandard.pl, Konferencyjnie.pl,Marketing i Rynek, Interia, Marketing przy Kawie, eGospodarka.pl, Marketer+, Epr.pl, dlaStudenta.pl, Personel Plus, Kampaniespołeczne.pl, BiznesNetworking.pl, Publiczni.pl, Biznesnafali.pl, 24PR.pl, Wiadomości Handlowe,CarpatiaBiznes.pl, Mojekonferencje.pl, Salebiznesowe.pl, Portalmedialny.pl, Regioportal.pl,Pomia, HR bez tabu, Social Press, Marketingmiejsca.pl, Signs.pl.

Related News

Kryzysy nam niestraszne
MAKIJAŻYSTKA GWIAZD MARGO HOLDER ZAWITA DO POLSKI!
IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *