Możesz mądrzej. Smartney startuje z kampanią TV
Smartney – nowy gracz na rynku finansowym startuje ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną #MożeszMądrzej. Firma należy do francuskiej Grupy Oney Bank i oferuje kredyty konsumenckie w wysokości do 60 000 zł w pełnym procesie online bez dokumentów. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego.
Naszą ambicją jest wyróżnienie się w bardzo zatłoczonej branży finansowej, dzięki pozycjonowaniu naszego produktu i komunikacji jako „satysfakcji z mądrego wyboru”. Chcemy dotrzeć do świadomych i mądrych konsumentów, którzy docenią zarówno produkt z jego atrakcyjnymi warunkami cenowymi, jak i zbudować przekaz, który nie jest nachalny i przekonuje, że „możesz”, a nie „musisz”. Dlaczego? Ponieważ Smartney to świat dla świadomych ludzi, którzy mają wybór i chcą mieć łatwy dostęp do możliwości – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu i sprzedaży online Smartney.
– Poprzez mówienie o emocjach, odwołujemy się do prawdziwych ludzkich spraw, celów, potrzeb i marzeń. Zależy nam, aby Smartney postrzegany był jako firma pożyczkowa, która pozwala rozwijać możliwości, jest gwarantem bezpieczeństwa i pochwałą mądrze podejmowanych decyzji finansowych. Stąd pomysł na claim „Możesz mądrzej”, który jest nie tylko hasłem, ale również manifestem Smartney – obietnicą wyrażającą istotę marki. W ten sposób chcemy zachęcić do działania naszych konsumentów i zrewolucjonizować rynek pożyczek w Polsce poprzez dostarczanie atrakcyjnej oferty, jakiej wcześniej w tym segmencie nie było – dodaje Olga Kulmaczewska.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pAkd1u5_LzQ
Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna AdBirds, która jest również autorem nazwy i logo firmy Smartney.
Produkcja: OnlyOnly
Konsultacje muzycze: Sirens Music
Dom mediowy online: Sales & More
Zakup TV, dom mediowy: Wavemaker
Spoty: 15’ i 30’
Media: TVP, TVN, Polsat (i stacje tematyczne)
Dodaj komentarz