Wednesday, Nov. 13, 2019

Marka Schneider przeprowadzi kampanię outdoorową, za jej realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy

Napisane przez:

|

1 sierpnia 2019

|

Opublikowane w:

Marka Schneider przeprowadzi kampanię outdoorową, za jej realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy

Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach OOH, w największych miastach kraju. Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, współpraca jest wynikiem wygranego przez tę agencję przetargu wiosną br.

Kampania OOH rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, w sumie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS. Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu,  Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.

– Wrześniowe działania marki Schneider, prowadzone w kanale OOH, będą drugą i ostatnią zarazem falą kampanii „Litery i charaktery”, która pozwoliła nam na przeprowadzenie ciekawych analiz dotyczących typów osobowości Polaków w kontekście charakterów ich pisma, w zależności od wykształcenia, wieku czy miejsca zamieszkania – komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Pierwsza fala kampanii, która rozpoczęła się w maju i potrwa do końca sierpnia, obejmowała działania prowadzone wyłącznie w internecie. Zostały w niej wykorzystane kanały takie jak: Facebook, Instagram czy Google Display Network.

W ramach kampanii digital agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała i przeprowadziła szeroko zakrojony test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma Polaków, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny był  przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników, przesłanej w formie zdjęcia poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik testu miał za zadanie napisać na kartce zdanie, a twórcy kampanii we współpracy z grafologiem dopasowywali otrzymaną próbkę pisma do przygotowanych profili psychologicznych.

W badaniu wzięło udział 1150 osób. Analizy jego wyników prezentowane będą od 1 września na wspomnianej stronie www.literyicharaktery.pl.

Organizatorem akcji jest firma Schneider Schreibgeräte GmbH – niemiecki producent artykułów piśmienniczych obecny na rynku już ponad 80 lat,  oraz wyłączny dystrybutor jej produktów na terenie Polski – firma PBS Connect Polska. W ofercie Schneider znajdują się długopisy, pióra wieczne i kulkowe, cienkopisy, markery, zakreślacze i wiele innych przyborów. Produkty marki Schneider sprzedawane są w ponad 130 krajach na całym świecie.

Related News

Powstaje Grupa Komunikacja+
DAN CAKE DZIELI SIĘ SMAKIEM BEZTROSKI I MA 100 TYS. BUŁECZEK MLECZNYCH DO ROZDANIA
Możesz mądrzej. Smartney startuje z kampanią TV

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *