Friday, Dec. 13, 2019

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących Francję w Polsce

Napisane przez:

|

17 lipca 2019

|

Opublikowane w:

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących  Francję w Polsce

WARSZAWA, 11 lipca 2019r.: Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, trzytygodniowego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. W październiku 2019r. odbędzie się szereg wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych, których zwieńczeniem będzie Gala French Touch transmitowana w telewizji.

Wydarzenie handlowe French Touch jest obecne w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, supermarketach oraz w niezależnych sklepach i butikach. Przez 20 dni wszystkie wymienione obiekty będą oferować klientom promocyjne oferty wyselekcjonowanych produktów francuskich – od produktów żywnościowych do dóbr luksusowych, związanych z historią Francji, sposobem produkcji i miejscem pochodzenia danej specjalności.

Nowe doświadczenie zakupowe

Projekt French Touch koncentruje się na doświadczaniu Francji bez konieczności przekraczania francuskiej granicy. Potrzeba nowych doświadczeń, których poszukują dzisiejsi klienci jest również podkreślona w wynikach niedawnego badania „City of 2030”[1], zleconego przez Dassault Systèmes i przeprowadzonego przez CITE Research.

Badanie wykazało, że sklepy stacjonarne nie znikną, ale doświadczenia zakupowe w sklepie będą się zmieniać dzięki rozwiązaniom płatniczym i technologiom sklepowym. W odniesieniu do sprzedaży detalicznej, 84 procent respondentów uważa, że będzie korzystało z płatności mobilnych oraz z opcji dostaw w każdym miejscu i w każdym czasie, które usprawnią proces zakupowy. Równocześnie 55 procent uznaje za mało prawdopodobne, by w 2030 roku robiło zakupy wyłącznie w sieci. Respondenci w wieku 18-34 lat oczekują, że technologie zapewnią im doświadczenia dopasowane do osobistych potrzeb i upodobań. Ankietowani w wieku powyżej 35 lat chcieliby, by rozwój technologii zapewnił im przede wszystkim lepszy standard życia. Marki konsumenckie i sprzedawcy detaliczni szukają zatem strategicznych sposobów dostarczania nowych wrażeń, spełniających oczekiwania konsumentów oraz zwiększających lojalność marce.

„Dassault Systèmes szczyci się długą historią wspierania imprez handlowych i lifestylowych. Z radością po raz trzeci dołączamy do projektu French Touch w Polsce, który – poza promowaniem przyjaźni między oboma krajami i oferowaniem klientom wyjątkowych doświadczeń – pomaga podkreślić francuskie pochodzenie Dassault Systèmes i obecność firmy na polskim rynku od 2010 roku” – powiedział Ireneusz Borowski, Country Manager Polska, Dassault Systèmes.

W ramach projektu French Touch wydawany jest także magazyn La Belle Vie – dystrybuowany bezpłatnie w kioskach InMedio i Relay oraz w sklepach Aelia Duty Free na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Więcej informacji o French Touch Edition 2019: https://www.frenchtouchlabellevie.com/

###

Kontakt dla mediów – Dassault Systèmes

Carola von Wendland (Dassault Systèmes)             carola.vonwendland@3ds.com               +49 89 960 948-376

Katarzyna Nazarewicz (EAST SIDE Consulting)     nazarewicz@east-side-consulting.pl       +48 660 469 706


[1] Na zlecenie Dassault Systèmes, w listopadzie 2018 roku firma CITE Research przeprowadziła internetową ankietę wśród reprezentatywnej próby 1000 Amerykanów.

Related News

Powstaje Grupa Komunikacja+
DAN CAKE DZIELI SIĘ SMAKIEM BEZTROSKI I MA 100 TYS. BUŁECZEK MLECZNYCH DO ROZDANIA
Możesz mądrzej. Smartney startuje z kampanią TV

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *