Monday, Aug. 19, 2019

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących Francję w Polsce

Napisane przez:

|

17 lipca 2019

|

Opublikowane w:

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących  Francję w Polsce

WARSZAWA, 11 lipca 2019r.: Dassault Systèmes poinformował, że firma została partnerem French Touch, trzytygodniowego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. W październiku 2019r. odbędzie się szereg wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych, których zwieńczeniem będzie Gala French Touch transmitowana w telewizji.

Wydarzenie handlowe French Touch jest obecne w wyjątkowy sposób w tysiącach punktów sprzedaży, supermarketach oraz w niezależnych sklepach i butikach. Przez 20 dni wszystkie wymienione obiekty będą oferować klientom promocyjne oferty wyselekcjonowanych produktów francuskich – od produktów żywnościowych do dóbr luksusowych, związanych z historią Francji, sposobem produkcji i miejscem pochodzenia danej specjalności.

Nowe doświadczenie zakupowe

Projekt French Touch koncentruje się na doświadczaniu Francji bez konieczności przekraczania francuskiej granicy. Potrzeba nowych doświadczeń, których poszukują dzisiejsi klienci jest również podkreślona w wynikach niedawnego badania „City of 2030”[1], zleconego przez Dassault Systèmes i przeprowadzonego przez CITE Research.

Badanie wykazało, że sklepy stacjonarne nie znikną, ale doświadczenia zakupowe w sklepie będą się zmieniać dzięki rozwiązaniom płatniczym i technologiom sklepowym. W odniesieniu do sprzedaży detalicznej, 84 procent respondentów uważa, że będzie korzystało z płatności mobilnych oraz z opcji dostaw w każdym miejscu i w każdym czasie, które usprawnią proces zakupowy. Równocześnie 55 procent uznaje za mało prawdopodobne, by w 2030 roku robiło zakupy wyłącznie w sieci. Respondenci w wieku 18-34 lat oczekują, że technologie zapewnią im doświadczenia dopasowane do osobistych potrzeb i upodobań. Ankietowani w wieku powyżej 35 lat chcieliby, by rozwój technologii zapewnił im przede wszystkim lepszy standard życia. Marki konsumenckie i sprzedawcy detaliczni szukają zatem strategicznych sposobów dostarczania nowych wrażeń, spełniających oczekiwania konsumentów oraz zwiększających lojalność marce.

„Dassault Systèmes szczyci się długą historią wspierania imprez handlowych i lifestylowych. Z radością po raz trzeci dołączamy do projektu French Touch w Polsce, który – poza promowaniem przyjaźni między oboma krajami i oferowaniem klientom wyjątkowych doświadczeń – pomaga podkreślić francuskie pochodzenie Dassault Systèmes i obecność firmy na polskim rynku od 2010 roku” – powiedział Ireneusz Borowski, Country Manager Polska, Dassault Systèmes.

W ramach projektu French Touch wydawany jest także magazyn La Belle Vie – dystrybuowany bezpłatnie w kioskach InMedio i Relay oraz w sklepach Aelia Duty Free na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Więcej informacji o French Touch Edition 2019: https://www.frenchtouchlabellevie.com/

###

Kontakt dla mediów – Dassault Systèmes

Carola von Wendland (Dassault Systèmes)             carola.vonwendland@3ds.com               +49 89 960 948-376

Katarzyna Nazarewicz (EAST SIDE Consulting)     nazarewicz@east-side-consulting.pl       +48 660 469 706


[1] Na zlecenie Dassault Systèmes, w listopadzie 2018 roku firma CITE Research przeprowadziła internetową ankietę wśród reprezentatywnej próby 1000 Amerykanów.

Related News

Marka Schneider przeprowadzi kampanię outdoorową, za jej realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy
„Jedzenie to… odkrywanie” – Kaufland zaprasza do kulinarnej podróży po świecie
#NiePrzepraszamZa – akcja społeczna z udziałem gwiazd podbija media społecznościowe

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *