Friday, Jul. 19, 2019

„Jedzenie to… odkrywanie” – Kaufland zaprasza do kulinarnej podróży po świecie

Napisane przez:

|

29 czerwca 2019

|

Opublikowane w:

„Jedzenie to… odkrywanie” – Kaufland zaprasza do kulinarnej podróży po świecie

Dwaj kucharze, dziewięć krajów i pełna smaków wyprawa przez najpopularniejsze kuchnie świata. Sieć Kaufland rusza z nową akcją „Jedzenie to… odkrywanie”, prezentującą najciekawsze propozycje kulinarne z różnych stron globu na interaktywnej mapie.

„Jedzenie to… odkrywanie” to nowa odsłona kampanii Kaufland „Jedzenie to…”. W jej ramach sieć przekonuje, że jedzenie to nie tylko spożywanie żywności, ale także źródło skojarzeń, wspólnych przeżyć i wspomnień. To także ważny element kultury i stylu życia ludzi w każdym zakątku globu, co spróbują udowodnić Alex Wahli i Olaf Deharde – kucharze, blogerzy oraz znawcy streetfoodu. Szefowie kuchni zabierają nas w podróż po dziewięciu krajach świata, by wspólnie odkrywać lokalne przysmaki. Wyniki tych podróży można śledzić na interaktywnej mapie dostępnej na www.kaufland.pl/odkrywanie. Pierwszy przystanek: Francja.

Smakosze na tropie

Bohaterowie programu rozpoczynają poszukiwania doskonałego smaku nad Sekwaną. Odwiedzają popularne lokale, opowiadają o miejscowych tradycjach związanych z jedzeniem oraz o kulinarnej francuskiej klasyce. Doskonałe wypieki, kultowe naleśniki, wyraziste sery, czy świeże ryby i mięsa w aromatycznych przyprawach – Alex i Olaf przypominają, dlaczego kuchnia francuska uchodzi za jedną za najlepszych na świecie i podpowiedają, jak samemu zostać domowym chef cuisinier.

Wyprawę przez kuchnie świata rozpoczynamy od kolebki sztuki kulinarnej. W ramach kampanii „Jedzenie to… odkrywanie” Kaufland chce dostarczać inspiracji, wyjątkowych smakowych doznań oraz zachęcać do otwartości na inne kultury kulinarne. Co istotne, udowadniamy także, że niezwykłe dania kuchni międzynarodowej można stworzyć samemu w domu ze składników dostępnych na przykład w naszych marketach – mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Świat od kuchni

Kolejne odcinki serii będą poświęcone m.in. kulinarnej stronie Meksyku, Włoch czy Grecji. Każdy nowy epizod będzie miał swoją premierę przy okazji tygodnia specjalnego w sieci Kaufland, poświęconego kuchni danego kraju lub regionu, gdy bogata oferta lokalnych specjałów będzie dostępna w atrakcyjnych cenach. Premierze serii towarzyszy tydzień francuski, który potrwa do 12 czerwca br. Na potrzeby akcji stworzono specjalną zakładkę na stronie sieci Kaufland – z interaktywną mapą świata prezentującą kolejne przystanki w kulinarnej podróży Taste Travellers, zawierającą cenne porady, artykuły i materiały wideo w polskiej wersji językowej.

***

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy średnio ponad 15 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR oraz przyświecającej jej idei „Działanie robi różnicę” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k.

Daria Tworek, Publicis Consultants, e-mail: biuro.prasowe@kaufland.pl,  tel. +48 22 319 35 53,

Łukasz Pawlicki, Publicis Consultants, e-mail: biuro.prasowe@kaufland.pl, tel. +48 22 319 35 76,

http://www.kaufland.pl

Related News

Dassault Systèmes został partnerem French Touch Edition 2019 – cyklu wydarzeń handlowych, kulturalnych i muzycznych promujących  Francję w Polsce
#NiePrzepraszamZa – akcja społeczna z udziałem gwiazd podbija media społecznościowe
Wielka [META]morfoza No Fluff Jobs

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *