Sunday, Apr. 21, 2019

50 lat technologicznych inspiracji – rusza kampania telewizyjna Somfy

Napisane przez:

|

15 kwietnia 2019

|

Opublikowane w:

50 lat technologicznych inspiracji – rusza kampania telewizyjna Somfy

„Somfy inspiruje! Od 50 lat tworzymy lepszą jakość życia w domach!” – usłyszymy w spocie, który od 8 kwietnia emitowany będzie w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy Premium TV.

Rok 2019 jest dla Somfy szczególny – lider automatyki domowej oraz inteligentnych systemów sterowania obchodzi jubileusz 50-lecia działalności. Na przestrzeni pół wieku marka konsekwentnie realizuje swoją misję tworzenia inteligentnych rozwiązań, prostych w użyciu, które pozwolą mieszkańcom zarządzać, kontrolować i programować swoje urządzenia w domu i mieszkaniu. Swoją działalność podsumowuje w kampanii telewizyjnej, która rusza 8 kwietnia.

Nowe spoty 15-sekundowe oraz billboard sponsorski kładą nacisk na innowacyjność firmy i produktów, dzięki którym każdy może zyskać więcej spokoju i więcej udogodnień. „Za kreację oraz realizację spotów w międzynarodowej kampanii odpowiada francuskie studio filmowe Alunites. Spot stworzony został w charakterystycznej dla marki lekkiej, zabarwionej humorem stylistyce. W zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce po raz kolejny podjęliśmy współpracę z warszawskim domem mediowym Infinity Media” – mówi Aleksandra Pyziak, marketing manager Somfy.

Kampania reklamowa potrwa do 15 maja i emitowana będzie w szerokozasięgowych stacjach telewizyjnych. Emisje będą wsparte sponsoringową kampanią radiową w RMF FM oraz działaniami internetowymi. Somfy realizuje działania marketingowe również we współpracy ze swoimi  partnerami handlowymi, dlatego dodatkowo spoty promocyjne zostaną wyemitowane w lokalnych rozgłośniach radiowych.

„To już kolejna kampania reklamowa w środkach masowego przekazu w Polsce. Decyzja o wejściu w komunikację masową wiązała się z upowszechnieniem technologii, wzrostem mobilności Polaków, a w konsekwencji potrzebą szerokiej komunikacji korzyści płynących z  inteligentnej automatyki domowej. Dzisiaj możemy pochwalić się blisko 2 500 000 podłączonych urządzeń Somfy, którymi można sterować ze smartfona na całym świecie.
Jesteśmy obecni w mediach, ale też duży nacisk kładziemy na bezpośrednie dotarcie do naszych klientów, chociażby poprzez aktualną promocję sprzedażową, która obejmuje nasze flagowe rozwiązania smart home, czyli centralę sterującą TaHoma® i urządzenie Connexoon z aplikacją Access do zarządzania bramami wjazdowymi, garażowymi czy drzwiami –
podsumowuje Aleksandra Pyziak.

Globalnie grupa Somfy jest obecna w 57 krajach i zatrudnia obecnie blisko 9000 pracowników. W portfolio produktowym znajduje się 2066 patentów. Zakłady produkcyjne marki są zlokalizowane całym świecie, jeden z nich wraz z centrum logistycznym znajduje się w podkrakowskich Niepołomicach. Od 23 lat firma z sukcesem działa na rynku polskim, obecnie oferując wysokiej jakości rozwiązania automatyki domowej i smart home.

SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.

Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.

W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

Related News

DAN CAKE ULUBIONĄ MARKĄ POLAKÓW 2019
Influencer relations i social media Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie
Cyfrowe oblicze PR

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *