Sunday, Apr. 21, 2019

Influencer relations i social media Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

Napisane przez:

|

13 kwietnia 2019

|

Opublikowane w:

Influencer relations i social media Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i 2 warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

Kongres Profesjonalistów PR już od 19 lat stanowi forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie, a jej tematem przewodnim będą „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in. Ryan Socash, Founder & Managing Director Mediakraft TV, Aida Bella, Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i  Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN czy Michał Leksiński, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

Prelegenci w trakcie tegorocznej edycji będą koncentrować swoje wystąpienia wokół zagadnień związanych z influencer relations i social mediami. Mając jednak na uwadze, jak ważna w branży public relations jest wiedza praktyczna, w drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników dwa bloki warsztatów tematycznych.

Organizatorem jednego z nich jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Sponsor Główny wydarzenia. Temat warsztatu będzie koncentrował się wokół działań związanych z weryfikacją influencerów. – Decydując się na współpracę z influencerem należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego –komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, prowadzący warsztaty. – Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji już na samym początku należy zweryfikować z kim, wizerunkowo, zwiążemy naszą markę – dodaje.

Drugi warsztat pn. „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy Social Media” poprowadzi Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Prezes Zarządu IDEO Force, Partnera Kongresu – Bez umiejętności związanych z funkcjonowaniem w mediach społecznościowych ciężko jest prowadzić skuteczną komunikację. W szczególności jeżeli mowa jest o influencer relations – mówi.

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline sp. z o.o., Partnerem Strategicznym Totalizator Sportowy, Sponsorem Głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, natomiast Partnerem Merytorycznym Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pomocą strony www.kongrespr.pl

POBIERZ PROGRAM WYDARZENIA KLIKAJĄC W LINK

***

Partnerzy: Orange Polska, Ideo, Ideo Force, MediakraftTV, SuperDrob, Urząd Miasta Rzeszowa, Województwo Podkarpackie, Media Visage, Stowarzyszenie ProCarpathia, ZETO-Rzeszów, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patroni medialni: Wirtualnemedia.pl, Grupa RMF FM, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Radio VIA, Ad Monkey, Biznes na Fali, Epr.pl, Fundacja InternetPR, Law Business Quality, Magazyn VIP, Marketing przy Kawie, Marketing Miejsca, Nowy Marketing, OOH Magazine, Portal Medialny, Medialna Perspektywa, Publicrelations.pl, Manager, Signs.pl, Tygrysy Biznesu, Marketing i Rynek, Agencja Managerska VIP for You, TwojeJaslo.pl, Fundacja Managerska Creative, Czasopismo naukowe RSK, OGIDO Portal pracy, Qbusiness, PIAP.

Wydawnictwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, MT Biznes, Rebis

***

Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Załęska 44, 35-322 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96; dariusz@tworzydlo.pl

www.exacto.pl 

***

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmę Newsline Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresu PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 19 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Related News

DAN CAKE ULUBIONĄ MARKĄ POLAKÓW 2019
50 lat technologicznych inspiracji – rusza kampania telewizyjna Somfy
Cyfrowe oblicze PR

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *