Friday, Sep. 21, 2018

RTB House wchodzi na rynek japoński i otwiera biuro w Tokio

Napisane przez:

|

12 marca 2018

|

Opublikowane w:

RTB House wchodzi na rynek japoński i otwiera biuro w Tokio

 

RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, dodaje Japonię do portfela rynków Azji i Pacyfiku.

Obecnie Japonia zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem wielkości rynku
handlu elektronicznego, z penetracją Internetu[1] na poziomie 94 proc. Przewidywania na 2022 rok mówią o skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu na poziomie 6,2 proc. oraz prognozowanej wartości rynku równej 133,675 miliardów dolarów[2]. Japonia, jako dojrzały rynek e-commerce oferuje wysoki potencjał biznesowy dla usług retargetingowych RTB House opartych o deep learning.

– W ostatnich kilku latach ugruntowaliśmy naszą pozycję w regionie Azji i Pacyfiku. Teraz nadszedł czas na ekspansję na rynek japoński” – mówi Jakub Ratajczak, Managing Director APAC w RTB House, który pokieruje działaniami firmy w Japonii. – Zwiększające się wydatki reklamowe skutkują wzrostem popytu na rozwiązania, które przynoszą wartość dodaną marketerom. Algorytmy oparte o deep learning odróżniają RTB House od innych retargeterów i pozwalają prowadzić kampanie skuteczniejsze w porównaniu do standardowych rozwiązań. Nasza oferta unikalnych i elastycznych rozwiązań retargetingowych, pozwala firmom dotrzeć do klientów z największym potencjałem zakupowym i tym samym prowadzić skuteczniejsze działania reklamowe, gwarantujące wyższy zwrot z inwestycji.

RTB House współpracuje już z wiodącymi agencjami marketingowymi w regionie (Cyber Agent, Dentsu Digital, GMO Niukko, Septeni, Medix, Kizuku), a japońskie biuro aktualnie planuje powiększenie zespołu o account managerów, specjalistów ds. sprzedaży i ekspertów ds. współpracy z wydawcami. Przychody RTB House w regionie Azji i Pacyfiku w przeciągu ostatnich 12 miesięcy dynamicznie rosły, zwiększając się sześciokrotnie.

Poza Japonią, RTB House jest obecne  w 11 krajach regionu Azji i Pacyfiku, w tym w Indonezji, Malezji, Tajlandii, na Tajwanie i w Singapurze. W zeszłym roku do portfela rynków dodano Indie i Australię.

RTB House jest jedną z niewielu firm na świecie, która opracowała i wdrożyła autorską technologię zakupu reklamy w modelu RTB (real-time bidding) – rozwiązania, w którym kupujący bierze udziału w aukcji powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym. Jego innowacyjność została potwierdzona przez międzynarodowe germium Business Intelligence Group (USA), które przyznało RTB House nagrodę Big Innovation Award za wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych.

Uwagi dla redakcji

RTB House to działająca globalnie, polska spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej. Dzięki autorskiemu silnikowi do zakupu reklam, opartemu na algorytmach deep learningowych, RTB House pomaga klientom na całym świecie zwiększać sprzedaż i osiągać krótko-, średnio- i długo-terminowe cele.

Firma została założona w 2012 roku i obsługuje aktualnie ponad 1000 kampanii, na więcej niż 40 rynkach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej. Zespół tworzy ponad 300 specjalistów i stale rośnie.

Więcej informacji: https://www.rtbhouse.com/pl/

 

[1] http://www.internetworldstats.com/asia/jp.htm

[2] https://www.statista.com/outlook/243/121/ecommerce/japan#

Related News

Jak deep learning pomaga stworzyć baner reklamowy?
Ruszył nabór do Plebiscytu Lady Business Awards 2018. Lady Business Club Business Woman Foundation nagrodzi ponadprzeciętne kobiety biznesu, które prowadzą firmę od co najmniej 5 lat.
DWA I WIĘCEJ W JEDNYM, CZYLI NAJCIEKAWSZE KONCEPTY GASTRONOMICZNE

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *