Friday, Nov. 17, 2017

Pangaea Alliance wkracza w nowy etap

Napisane przez:

|

9 listopada 2017

|

Opublikowane w:

Pangaea Alliance wkracza w nowy etap

 

Stery projektu Pangaea, wiodącego na świecie porozumienia na rzecz reklamy cyfrowej, przechodzą w ręce nowego lidera. Reklamodawcy zyskają dzięki temu nowy potencjał technologiczny i możliwości w zakresie przetwarzania danych, co ułatwi im dotarcie do najbardziej prestiżowych odbiorców, których liczba może przekraczać 200 mln miesięcznie.   

CNN International Commercial (CNNIC) ma przejąć role lidera projektu. Inicjatywa Pangaea Alliance została zapoczątkowana wiosną 2015 roku przez brytyjski dziennik „The Guardian”, po czym w ramach współpracy programowej przyłączył się do niej szereg najbardziej prestiżowych marek medialnych na świecie. Koncern CNN był od samego początku zaangażowany w tworzenie projektu Pangaea, natomiast teraz będzie odgrywać w nim bardziej aktywną rolę, wnosząc swoją wiedzę w dziedzinie programmatic marketing i technologii przetwarzania danych.

Dyrektor Generalny Fiona McKinnon, Dyrektor Sprzedaży Martin Bojtos i zespół Pangaea Alliance będą pracować w oddziale CNN w Londynie i ściśle współdziałać z Robem Bradleyem, Wiceprezesem CNNIC ds. Strategii i Przychodów z Reklamy Cyfrowej, zespołem CNNIC ds. technologii cyfrowych i pozostałymi partnerami sojuszu Pangaea.

Wybrano również partnera technicznego inicjatywy, firmę AppNexus, która dostarczy samoobsługowe rozwiązanie, pozwalające markom i agencjom na dotarcie do wyselekcjonowanego grona zamożnych odbiorców Pangaea za pomocą jednego zakupionego produktu programistycznego. Korzyści dla klientów oznaczają lepszą personalizację przekazu i możliwość uzyskania danych o profilu odbiorców, z którymi reklamodawcy komunikują się za pośrednictwem powierzchni reklamowej Pangaea. Będzie to możliwe dzięki nowatorskim rozwiązaniom technologicznym, takim jak udostępnianie modelu server i header bidding wszystkim członkom porozumienia.

W przyszłości Pangaea planuje rozwinięcie nowej platformy handlowej w oparciu o reklamę cyfrową w ramach prowadzonego przez Dennis Publishing Projektu Arete, który otrzymał w tym roku finansowanie z Google Digital News Initiative.

Pangaea Alliance oferuje reklamodawcom dostęp do grona 200 mln odbiorców takich mediów, jak CNN International, The Guardian, Reuters czy Mansueto Ventures, a także użytkowników stron The Week, Alphr i IT Pro, należących do Dennis Publishing. Projekt adresowany jest do grupy docelowej rekrutującej się spośród najzamożniejszych użytkowników – zarobki prawie 40% z nich przekraczają 250 000 £ rocznie. Reklamodawcy zyskają możliwość kontaktu z nimi w prestiżowym i bezpiecznym dla ich marek otoczeniu. Do tej pory Pangaea Alliance zrealizowała kampanie dla ponad 30 000 reklamodawców z wynikami przekraczającymi średnie wartości typowe dla branży (wskaźnik viewability na poziomie 65%).

– Z radością przejmujemy rolę lidera w kolejnym etapie rozwoju projektu Pangaea Alliance. Będziemy współpracować z naszymi partnerami nad opracowaniem zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii cyfrowych i przetwarzania danych, umożliwiających reklamodawcom dotarcie do szerokiej grupy konsumentów – powiedział Rani Raad, Prezes CNN International Commercial. – Pangaea to sprawdzony przykład współpracy wydawców, w efekcie której następuje poszerzenie istniejącej oferty w zakresie reklamy cyfrowej, a reklamodawcy zyskują nowe sposoby skutecznej komunikacji z odbiorcami. Zwiększenie zaangażowania CNN w projekt Pangaea łączy się bezpośrednio z naszą cyfrową strategią komercyjną, umożliwiającą łączenie rozwiązań opartych na analizie danych z najwyższą jakością treści medialnych. Cieszymy się na współpracę z Guardianem i pozostałymi partnerami, w wyniku której nasz sojusz będzie stawać się coraz silniejszy.

Daniel Spears, Dyrektor ds. Reklamy Programatycznej, Guardian News & Media, powiedział: – Guardian z dumą staje na czele przedsięwzięć integrujących koncerny medialne w formie innowacyjnych projektów partnerskich. Byliśmy inicjatorami projektu, którego celem było stworzenie kanału łatwego dostępu do powierzchni reklamowej w renomowanych mediach o dużym zasięgu. Wraz z członkami sojuszu stworzyliśmy model roboczy, który przynosi korzyści wydawcy i reklamodawcom. Oczekujemy dalszej udanej współpracy z CNN i pozostałymi partnerami Pangaea.

– Celem AppNexus jest wsparcie wydawców w monetyzacji treści. Wizję tę realizujemy, pomagając reklamodawcom w dotarciu do odbiorców przez kierowanie do nich spersonalizowanego i angażującego przekazu reklamowego – powiedział Nigel Gilbert, Wiceprezes AppNexus ds. Rozwoju Strategicznego. – Z entuzjazmem oczekujemy na rozpoczęcie kolejnego etapu współpracy z Pangaea. Wielu wiodących wydawców internetowych będzie mogło monetyzować swojej najwyższej klasy dziennikarstwo, zapewniając reklamodawcom prestiżowe i bezpieczne dla ich marek otoczenie.

O CNN International Commercial

CNNI Commercial (CNNIC) to jednostka odpowiedzialna za działalność komercyjną CNN obejmującą portfolio linearnych i cyfrowych marek informacyjnych obecnych na pięciu kontynentach. Jej zadaniem jest budowa dominującej pozycji CNN na pan regionalnym rynku telewizyjnym przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości, jakie oferują technologie cyfrowe i dane. Wśród marek CNN można wymienić takie platformy jak CNN International, CNN en Español, CNN Arabic, Great Big Story, CNN Style i CNN Money oraz szereg innych platform tematycznych i lokalnych. CNNI Commercial specjalizuje się w tworzeniu najlepszych i nagradzanych rozwiązań marketingowych oraz kampanii reklamowych połączonych z zaawansowanymi technikami zakupu powierzchni online, oraz analizy danych. W jej strukturach funkcjonuje CNN Access, dział odpowiedzialny za sprzedaż treści i licencji oferujący usługi konsultingowe, produkcję treści oraz inicjatyw pod marką CNN, a także dział odpowiedzialny z rozwój biznesu i nawiązywania partnerstw strategicznych, których celem jest dotarcie do nowej publiczności. W ramach organizacji działa również studio Create, które od dziesięciu lat produkuje dla klientów CNN brandowane treści. CNNI Commercial jest częścią firmy Turner należącej do grupy TimeWarner. Więcej informacji: http://commercial.cnn.com

Więcej informacji

 

Biuro prasowe CNN International

Marcelina Cholewińska

email: marcelina.cholewinska@firstpr.pl

tel. 22 880 04 09

Marlena Wilińska-Ciechońska

email: Marlena.wilinska@firstpr.pl

tel. 22 880 04 22

 

Related News

Bądź sobą także w biznesie! – XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Boże Narodzenie w oczach Polaków, Czechów i Słowaków
Bądź naturalny. Nowy trend w komunikacji!

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *