Friday, Nov. 17, 2017

Codemedia poprowadzi nową kampanię JAKO-O bazującą na współpracy z influencerami

Napisane przez:

|

9 listopada 2017

|

Opublikowane w:

Codemedia poprowadzi nową kampanię JAKO-O bazującą na współpracy z influencerami

 

Dom mediowy Codemedia odpowiada za prowadzenie nowej formy promocji firmy JAKO-O – właściciela internetowego sklepu z ciuchami oraz zabawkami dla dzieci. Kampania, która rusza w drugie połowie listopada wykorzystuje potencjał influencerów.

Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki JAKO-O wśród odbiorców wybranych twórców internetowych będących grupą celową marki. W przekazie kampanii liderzy opinii będą inspirowali do poszukiwania świątecznych upominków w sklepie www.jako-o.com.

Jest to kolejna akcja realizowana dla firmy JAKO-O, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie półtora roku temu. Wszystkie prowadzone przez nas działania skoncentrowane są na zwiększeniu świadomości marki wśród grupy celowej oraz wzroście sprzedaży produktów – mówi Urszula Dyduła, Media Manager Codemedia.

Aktualnie prowadzone działania promocyjne wykorzystują mechanikę wysyłek kreatywnych tzw. dedykowanych przesyłek z upominkami skierowanych do wybranych influencerów. Dzięki nim twórcy będą mogli przygotować inspiracje propozycji prezentowych.

Influencerzy są źródłem kształtowania opinii o firmie i/lub produkcie. Nawiązanie współpracy z dopasowanymi do grupy celowej liderami opinii pozwoli nam na zaangażowanie odbiorców w prowadzone działania. Dzięki otworzeniu się na tę formę promocji dotrzemy do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów – mówi Marta Gilbas, Branded Content Director Codemedia.

Prowadzona akcja jest kolejnym etapem działań realizowanych dla firmy JAKO-O przez dom mediowy Codemedia. Dotychczasowa współpraca obejmowała prowadzenie kampanii promocyjnych na Facebook’u oraz realizację kampanii digitalowowych.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów.  Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Monster Polska, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni.

Więcej informacji: codemedia.pl

Kontakt do mediów:

Martyna Danielewicz

Triple PR

Wilcza 25 lok. 6

tel. 22 216 54 20;

722 100 505

martyna.danielewicz@triplepr.pl

 

Aneta Gałka

Triple PR

Wilcza 25/6,

00-544 Warszawa

tel. 570 533 678

aneta.galka@triplepr.pl

 

 

 

 

Related News

Bądź sobą także w biznesie! – XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Boże Narodzenie w oczach Polaków, Czechów i Słowaków
Bądź naturalny. Nowy trend w komunikacji!

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *