Wednesday, Nov. 22, 2017

PayPal: 5 wskazówek dla start-upów

Napisane przez:

|

25 maja 2017

|

Opublikowane w:

PayPal: 5 wskazówek dla start-upów

 

Jak małe przedsiębiorstwa mogą osiągnąć duże zyski w nadchodzącym sezonie

Warszawa, 18 maja 2017 – W stale rozwijającym się sezonie zakupowym, oczekiwania i wymagania konsumentów również rosną i ulegają zmianie. Niezależnie więc od wielkości twojej firmy, klienci oczekują, że ich doświadczenie zakupowe będzie tak dobre, jak w przypadku najpopularniejszych e-sklepów.

Jak więc sprawić, żeby twój start-up działał jak giganci e-commerce podczas nadchodzącego sezonu? Zasada jest prosta – żeby być jednym z gigantów, musisz zachowywać się jak oni. Na szczęście, istnieje wiele trików, które twoja firma może wykorzystać, aby konkurować z największymi graczami w trakcie nowego sezonu.

 Oto kilka kluczowych obszarów, które zrobią z ciebie giganta e-handlu:

  1. Twoja obecność w sieci – jeśli sprzedajesz online, twoja strona WWW musi wyglądać tak dobrze, jak u największych graczy – lub przynajmniej – jakby nie była uruchomiona wczoraj. W dzisiejszych czasach masz niemal nieograniczone możliwości stworzenia nowoczesnej i profesjonalnej strony internetowej, która połączy szybkość, design i mobilność. Wszystko to za ułamek budżetu, który normalnie poświęciłbyś na działania online. Wiosenne wyprzedaże to idealny czas na odświeżenie UX, dodanie lżejszego interfejsu czy kolorowych akcentów na stronie – konsumenci to pokochają!

Wskazówka #1: Tworzenie efektywnego e-sklepu może być trudne, zwłaszcza na początku drogi. Nie bój się zapytać o radę doświadczonych freelancerów, których z łatwością znajdziesz online na dedykowanych platformach.

  1. Zainwestuj w branding – jeśli przyjrzysz się którejkolwiek z dużych firm, ich wygląd i flow kreacji – zarówno tych online, jak i offline – są spójne. To jedna z rzeczy, która wyróżnia duże marki i która jest obowiązkowym punktem dla wszystkich małych firm, które chcą z nimi konkurować. Jeśli nie masz jeszcze logo – najwyższy czas, aby je stworzyć. Zatrudnij doradcę marketingowego, grafika ze strony dla freelancerów lub podejmij współpracę z firmą, która oferuje kompleksowe działania brandingowe.

 Wskazówka #2: Interesujący design nie zawsze wiąże się z zaangażowaniem tony ekspertów. W internecie możesz znaleźć wiele kreatywnych i niedrogich opcji.

Wybierz rozwiązanie oferowane przez zaufanego partnera płatniczego, które możesz skalować – rozwijając swoją stronę pamiętaj, żeby wdrożyć bezpieczne i właściwie rozwiązania płatnicze, które odpowiednio szybko przeprocesują transakcje i nie zakłócą procesu zakupowego klienta. Zaufanie, elastyczność i skalowalność to istotne elementy, które umożliwiają rozwój małej firmy.

Wskazówka #3: 44% kupujących chętniej kupiłoby produkt w zagranicznym e-sklepie mając możliwość użycia bezpiecznej metody płatności[1].

  1. SEO – daj się znaleźć online – duże firmy inwestują ogromne środki, aby zapewnić, że ich firma jest łatwa do wyszukania online. Dedykowany budżet dla SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) i Google AdWords to ważny element, jeżeli sprzedajesz online za pośrednictwem własnej strony internetowej. Zacznij od małych kwot i skup się na rozwiązaniach, które dają ci najwięcej kliknięć. W czasie sezonu letniego możesz wykorzystać wiele fraz, które dodatkowo pomogą ci spozycjonować e-sklep: letnie wyprzedaże, odświeżenie garderoby lub letnie trendy. Powoli zwiększaj swój budżet i zawsze sprawdzaj koszt konwersji (czyli liczbę leadów uzyskanych w ramach niego).

Wskazówka #4: 61% konsumentów czyta recenzje online zanim podejmie decyzje zakupową.

  1. Na koniec, najważniejsza jest obsługa klienta – żeby konkurować z największymi graczami, obsługa klienta musi być na najwyższym poziomie. To niezwykle ważne, aby stale inwestować w tym kluczowym obszarze – oczywiście z odpowiednim wyprzedzeniem do gorącego, letniego sezonu zakupowego. Możesz pomyśleć nad utworzeniem bezpłatnego, telefonicznego centrum obsługi klienta, które pozwoli na automatyczne kierowanie zapytań konsumentów do odpowiedniej osoby.

Wskazówka #5: 8 na 10 globalnych konsumentów, docenia kiedy serwis jest personalizowany i dostosowany do ich potrzeb, to o 52% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem[2].

I pamiętaj – nawet niewielkie firmy mogą osiągnąć wielkie rezultaty!

***

 O PayPal

Za sprawą fundamentalnej wiary w to, że posiadanie dostępu do serwisów finansowych stwarza nowe możliwości, PayPal (Nasdaq: PYPL) angażuje się w demokratyzację usług finansowych, a także umożliwia ludziom oraz przedsiębiorcom przyłączenie się do światowej gospodarki. Nasza otwarta platforma płatności cyfrowych daje niemal 203 milionom aktywnych użytkowników PayPal zaufanie do nowych i skutecznych sposobów na przeprowadzanie transakcji, niezależnie od tego czy online, za pomocą telefonu, aplikacji czy osobiście. Przez połączenie innowacji technologicznych i partnerstwa strategicznego, PayPal rozwija lepsze sposoby zarządzania i przenoszenia pieniędzy. Oferuje wybór oraz elastyczność podczas wysyłana płatności, płacenia oraz otrzymywania zapłaty. Platforma PayPal dostępna na ponad 200 rynkach na całym świecie, włączając w to Braintree, Venmo i Xoom, umożliwia konsumentom i sprzedawcom otrzymywanie pieniędzy w ponad 100 walutach, wpłacanie w 56 walutach oraz utrzymywanie konta PayPal w 25 walutach. Więcej informacji na temat PayPal: https://www.paypal.com/about. Na temat PYPL: https://investor.paypal-corp.com.

[1] PayPal/Ipsos report 2016.

[2] http://www.verint.com/digital-tipping-point/

Related News

Szaleństwo zakupów w tegoroczny Black Friday
Bądź sobą także w biznesie! – XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Boże Narodzenie w oczach Polaków, Czechów i Słowaków

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *