Tuesday, Apr. 16, 2024

Golden Marketing Conference 2016

Napisane przez:

|

11 listopada 2016

|

Opublikowane w:

Golden Marketing Conference 2016

Wszyscy przywykliśmy już do tradycyjnej reklamy i sposobu prowadzenia kampanii marketingowych. Jednak w dzisiejszych czasach to już nie wystarcza – odbiorca uodpornił się na przekaz marek. Powodem jest nie tyle brak zainteresowania produktami czy usługami, co znudzenie i zirytowanie bezosobowym potraktowaniem potencjalnego klienta. Aktualnie jakże często przekaz bywa beznamiętny i skierowany do wszystkich. Dlatego nadszedł czas na zmiany! Nadszedł czas na NOWY MARKETING! Marzeniem każdego marketera jest, aby to klient czekał na produkt. To jest możliwe! A rozwiązanie jest bliżej niż myślisz.

Pomyśl o tym, jak sam chciałbyś zostać potraktowany. Zapewne chętniej sięgniesz po produkt, który sprawi, że poczujesz się wyjątkowo, dzięki któremu będziesz miał świadomość, że marka mówi właśnie do Ciebie i to dla Ciebie przygotowała coś specjalnego. Dbanie o indywidualne potrzeby klienta jest niezwykle ważne. Do tego jednak potrzebna jest wiedza o zainteresowaniach, stylu życia, czyli po prostu tym, co klient lubi. Dlatego tak istotne jest zadawanie pytań i, przede wszystkim, słuchanie odpowiedzi. Wszyscy przecież jesteśmy wyjątkowi i właśnie tak chcemy być traktowani. Ważne, aby pamiętać, że najważniejszy jest człowiek, dopiero później marketing i cała reklamowa machina.

1200x628_trzech_prelegentow2-1

Już 15‑16 listopada w Poznaniu odbędzie się Golden Marketing Conference 2016, wydarzenie, podczas którego dowiesz się, jak trafić do klienta z odpowiednim przekazem. Nie oczekuj nudnych wykładów! To Ty będziesz współtworzyć to wydarzenie. Już pierwszego dnia otrzymasz szansę wejścia na scenę i dołączenia do elitarnego grona naszych ekspertów. Ta konferencja to nie tylko prelekcje, ale także żywiołowe dyskusje i inspirujące warsztaty z najlepszymi specjalistami.

Hasłem przewodnim konferencji jest: BE MORE HUMAN!, a innowacyjne technologie, personalizacja i neuropsychologia to jej główne tematy. Choć marketing automation, geolokalizacja, dane behawioralne i neuromarketing brzmią trochę jak magia, to właśnie one sprawiają, że marketing staje się ludzki.

Dlaczego warto pojawić się na tej konferencji? Na większości wydarzeń marketingowych wykłady są liczne i krótkie. Prelegenci w kilkanaście minut muszą wyczerpać temat – nie jest to oczywiście możliwe. Właśnie dlatego organizatorzy Golden Marketing Conference postawili nie na ilość, ale na jakość i zaprosili trzynastu ekspertów w swoich branżach – będziesz mógł spotkać się, między innymi, z prof. Rafałem Ohme, Rafałem Brzoską, Joanną Janowicz i Pawłem Tkaczykiem.To świetni praktycy, ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą uczestnikom wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. Obecność profesjonalistów jest gwarancją fachowości i najlepiej wykorzystanego czasu.

marketing-dla-ciebie-gmc-przedluzamy-sprzedaz

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.goldenmarketing.pl.

Related News

<strong>Codzienne dojazdy rowerem to już nie tylko moda dla wytrwałych, to realna alternatywa dla miejskich podróży samochodem</strong>
DoubleVerify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
Skąd wziąć muzykę do reklamy?

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *