Sunday, Apr. 27, 2025

IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu

Napisane przez:

|

30 sierpnia 2016

|

Opublikowane w:

IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu

 

Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu. 

Logo_IV-KEMP

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale dowiedzą się jak będzie się zmieniać marketing i czym warto się zainteresować w kontekście zmian zachodzących w tym obszarze. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, popularny twórca internetowy Rezigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER), Marek Gonsior (Agata S.A.) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności.

Więcej marketingowych inspiracji na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress oraz wydarzeniu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1132861686781507/

Opłata konferencyjna:

499 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 sierpnia

699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 września

899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 12 października

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 13-14 października 2016 roku.

Related News

Era influencera XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej
Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?
Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

About Author

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *