III Konferencja Next Generation Consumer Care
Termin: 21.10-22.10
Cena: 2995,00 PLN
Miejsce: Hotel Bristol, Warszawa
Organizator: Trio Conferences
JESTEŚMY TWOIM NAJLEPSZYM WYBOREM. Dlaczego?
Będziesz miał poczucie doskonale wykorzystanego czasu
Zainspirujemy Cię i zachęcimy do odważnych działań. Pokażemy ciekawe i niecodzienne pomysły na mądre – ale nie nudne – zarządzanie relacjami z klientami. Będziesz miał okazję rozprawić się z tematami, z którymi borykasz się przez cały rok. Tak, nie będzie Cię w biurze przez dwa dni, ale w tym czasie zostaniesz wyposażony w wiedzę i kontakty, które pomogą Ci lepiej wykorzystać pozostałe 363 dni. To doskonała inwestycja!
Spotkasz ekspertów reprezentujących wiodące firmy i marki
Nie może Cię zabraknąć w miejscu, gdzie swoimi doświadczeniami wymieniać się będą wyjątkowi menedżerowie CEM, obsługi klienta, marketingu, sprzedaży, rozwoju i komunikacji. Pracują dla spółek największych, ale też tych mniejszych, które znalazły własny klucz otwierający serca klientów. Takich okazji się nie przepuszcza.
Dowiesz się, jakie pomysły mają firmy spoza Polski
Nie chcemy powiedzieć, że za granicą wiedzą lepiej. Ale prawdą jest, że zawsze warto zajrzeć do ogródka sąsiada, by poznać inny sposób myślenia, inne doświadczenia, inne podejście do problemu. Tego dostarczą Ci wyjątkowi prelegenci reprezentujący Heinekena (Holandia), Unilever (Włochy) oraz New Charter Housing Trust Group i Uniwersytet w Bonn (Wielka Brytania).
Znajdziesz praktyczne rozwiązania
Formuła konferencji nie wyklucza Twojej aktywności! Damy Ci mnóstwo okazji do rozmów, zadawania pytań i twórczej wymiany myśli.
Wybierzesz sesje, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.
Oprócz udziału w sesjach wspólnych dla wszystkich uczestników, będziesz miał okazję wybrać także z kilku sesji równoległych. Niektóre tematy łatwiej i efektywniej jest omawiać w mniejszym gronie osób najbardziej zainteresowanych.
KLUCZOWE, ALE NIE JEDYNE ZAGADNIENIA NASZEJ KONFERENCJI, TO:
- Neuromarketing – skuteczna tajna broń czy koszyk pełen niewiadomych?
- Zamień komunikację z rynkiem na rozmowę z człowiekiem
- Ekonomia emocji – jak inwestycje w pozytywne doświadczenia klienta przekładają się na zyski firmy
- Kocham transformacje – jak zaangażować pracowników w realizację strategii, sprawić, by sobie z nią radzili i ją wspierali
- Uczestnik wyjątkowości – daj klientowi znacznie więcej, niż tylko produkt i zaangażuj w to jego emocje
- Programy lojalnościowe – czy dzisiaj jest jeszcze możliwe przywiązanie do siebie klienta na dłużej?
- Jesteśmy tu po to, by cię uszczęśliwić – kontakt reklamacyjny to twoja szansa lub krok milowy do porażki
Zaciekawiony? ZAJRZYJ do programu.
Nie jesteśmy gołosłowni. Co mówią o wydarzeniu uczestnicy poprzednich edycji?
Bardzo pouczająca i świetnie zorganizowana konferencja.
Polska Organizacja Franczyzodawców
Konferencja ma wymagające grono słuchaczy. Wydarzenie było dla mnie bardzo interesujące.
Raben Management Services
Było to dla mnie niesamowite doświadczenie. Cieszę się że taka inicjatywa powstała i że mogłam w niej uczestniczyć.
Alior Bank
Dziękuję, że mogłam uczestniczyć w takim wydarzeniu. Było to dla mnie niezwykle przydatne.
4Life Direct
Konferencja naprawdę interesująca, kilka wystąpień szczerze inspirujących i nade wszystko
spotkanie świetnie zorganizowane. Czuło się rękę profesjonalisty.
GesselAttorneysat Law
Inspirujące spotkanie. Organizacja rewelacyjna! Gratuluję przedsięwzięcia.
Persona Global Polska
Dwa dni pełne informacji, wiedzy i doświadczenia, którym mogliśmy się wspólnie wymienić i chętnie się dzieliliśmy.
Play
Very professional conference. The quality of the speakers and delegates was very high which meant that there were excellent networking opportunities as well as some good new material shared with thisrich and diverse group of professionals.
Orange Group
Zapraszam do kontaktu:
Aleksandra Kubiak
Specjalista ds. Marketingu
ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa
M. +48 519 407 696
T. +48 22 45 25 117
F. +48 22 611 71 81
www.trioconferences.pl
a.kubiak@trioconferences.pl
Dodaj komentarz