Friday, Sep. 22, 2017

Nadal dziwisz się, gdy wyprzedza cię kobieta? Ranking 10 najpopularniejszych kobiet w polskim MLM.

Napisane przez:

|

9 sierpnia 2012

|

Opublikowane w:

Nadal dziwisz się, gdy wyprzedza cię kobieta? Ranking 10 najpopularniejszych kobiet w polskim MLM.

Czy nadal dziwisz się, że w biznesie wyprzedza Cię kobieta? Nic bardziej mylnego! Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują na to, że właśnie tak powinno być!

Jak podają statystyki, w naszym kraju na 100 mężczyzn przypada 107 kobiet, a więc już w liczebności kobiety mają nad mężczyznami przewagę. Mimo to nadal panujące stereotypy wpływają na zatrudnienie oraz różnicę w wynagrodzeniach na podobnych stanowiskach w zależności od płci. Nie zapominajmy również o tym, że to kobiety nadal obarczane są odpowiedzialnością za pielęgnację ogniska domowego w oczach społeczeństwa. Regularnie pojawiają się publikacje poruszające problem realizacji własnych celów i kariery, w połączeniu z macierzyństwem i rolą „matki polki”. Nic dziwnego, że coraz więcej kobiet decyduje się na rozwój swojej kariery w marketingu wielopoziomowym i dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem, to jak doskonale sobie radzą. W dodatku, posiadają wiele cech, o których my mężczyźni moglibyśmy tylko pomarzyć. Nie przez przypadek więc odnoszą sukcesy w biznesie i szybko rozwijają swoje kariery w branży MLM. To przecież idelne miejsce, gdzie nikt ani nic nie jest w stanie ograniczyć własnego zaangażowania, umiejętności i predyspozycji. Składamy ukłon w stronę płci pięknej i chylimy czoło, przed znakomitymi kobietami przedsiębiorcami, dlatego prezentujemy ranking 10 najbardziej popularnych kobiet polskiego marketingu wielopoziomowego:

Nr 1 zajmuje Magdalena Szewczuk.

Już w wieku 19 lat ucząc się w liceum rozpoczęła swoją przygodę z marketingiem sieciowym. Magdalena poznała MLM tak jak dzieje się to najczęściej, a więc od bycia konsumentem produktów. Wkrótce założyła własną działalność gospodarczą prowadząc przez jakiś czas biznes tradycyjny. Szybko jednak zorientowała się, że jej przeznaczeniem jest marketing wielopoziomowy. W szybkim tempie uzyskała pozycję dyrektora sprzedaży w firmie Oriflame. Od 2007 roku realizuje się w firmie Betterware, gdzie jest numerem jeden, a  jej struktura liczy ponad 40 tys. partnerów. Przede wszystkim ceni sobie niezależność, dlatego branża MLM stała się jej życiową pasją. Niedawno opublikowała książkę pt. „26 historii sukcesu + jedna”, która zawiera historie życiowe Magdy oraz jej liderów, a także wiele praktycznych wskazówek dotyczących działania w MLM. Więcej na stronie www.magdaszewczuk.pl.

Nr 2 przypadł Kamili Molińskiej.

Związana z marketingiem wielopoziomowym od 1995 roku. Przy współpracy z firmą Oriflame zbudowała strukturę liczącą kilka tysięcy partnerów. Doświadczeniem uzyskanym podczas pracy w branży podzieliła się w swojej książce pt „Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy?”. Jest autorem studiów podyplomowych Marketing Bezpośredni i Mikroprzedsiębiorczość przy Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi firmę szkoleniowo – doradczą  Molińska Business Coaching. Wiedzę zdobyła studiując Coaching w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz uczestnicząc w warsztatach z Gerardem O ‘ Donovanem, CEO jednej z największych szkół coachingowych na świecie – Noble Manhattan. Rozwój to jej pasja, dlatego wspiera wielu przedsiębiorców, prowadząc darmowe szkolenia publiczne. Więcej na stronie www.molinskabusinesscoaching.com.

Nr 3 dla Anny Kokocińskiej.

Karierę w sprzedaży bezpośredniej rozpoczęła już w czasie studiów dziennych jako koordynator sprzedaży Avon Cosmetics. Marketing wielopoziomowy powrócił w idealnym momencie kariery Anny, gdy mimo ogromnych sukcesów zawodowych, codzienna praca stawała się zbyt monotonna. Jej życie zawodowe układa się według słów Konfucjusza ”Wybierz pracę którą kochasz a nie będziesz musiał pracować ani jednego dnia dłużej”. Obecnie odnosi duże sukcesu wraz z firmą Kyäni. W sierpniu ma zamiar zrealizować jedno z marzeń i przeprowadzić się na południe Francji, gdzie jest ciepło przez dziewięć miesięcy w roku. Prowadzi fascynującego bloga, na którym m.in. znajdziemy wywiady z ludźmi sukcesu w branży MLM. Więcej na stronie www.annakokocinska.pl.

Nr 4 to Natalia Ryńska.

Już jako studentka nabierała doświadczenia zawodowego pracując w firmie konsultingowej. Zajmowała się organizowaniem szkoleń i imprez. Zanim jeszcze rozpoczęła działalność w MLM zarządzała działem marketingu i reklamy w instytucji finansowej. Natalia jest liderem w firmie FM Group na poziomie Diamentowej Orchidei, gdzie zbudowała strukturę, która liczy ponad 65 tys. partnerów. Autorka systemów szkoleniowych i motywacyjnych dla osób nigdy wcześniej nie działających w MLM, dzięki któremu mogą osiągnąć sukces w marketingu wielopoziomowym. Otrzymała wyróżnienie w konkursie PNSA w kategorii Manager branży MLM. Jest charyzmatycznym liderem o bogatym wnętrzu, a jej motto brzmi „Miarą lidera nie jest to, ile osób go podziwia lecz liczba osób, która dzięki niemu zmieniała swoje życie na lepsze”.

Nr 5 to Krystyna Czapska.

Należy do grupy najlepszych liderów Oriflame w Polsce – TOP 15. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, Studiów Podyplomowych „Coaching Profesjonalny” na Akademii L. Koźmińskiego, „Doradztwa Zawodowego i Kierowania Rozwojem” na SGH oraz licznych kursów certyfikujących. Trener biznesu, coach i praktyk. Od 1992 roku prowadzi firmę Czapska Coaching&Szkolenia współpracując z największymi firmami MLM, a także osobami prywatnymi. Prowadzi konsultacje i szkolenia dla sieci zespołów sprzedaży oraz managerów wysokiego szczebla. Jest właścicielem warszawskiego centrum coworkingowego STREFA WZROSTU. Autorka warsztatów wspierających przedsiębiorczość z zakresu rozwoju osobistego i zawodowego, motywacji, równowagi między życiem a pracą, a także programów zapobiegających wypaleniu zawodowemu. Więcej na stronie www.czapskacoaching.pl.

Nr 6 uzyskała Edyta Kurek.

Ukończyła studia w Instytucie Energetycznym w Moskwie z zakresu projektowania elektrowni nuklearnych i ich wyposażenia. Pełniła funkcję dyrektora generalnego Oriflame Poland. Obecnie przewodnicząca Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Wiceprezes na wschodnią i centralną Europę oraz Bliski Wschód światowego koncernu Herbalife. Jest współtwórczynią studiów dedykowanych branży MLM. Charyzmatyczna osobowość to cecha, dzięki której jest wspaniałą szefową, jak i coachem.

Nr 7 to Agnieszka Jędraszczyk.

Ukończyła studia o profilu pedagogicznym, a także podyplomowe studia dziennikarskie. Z branżą marketingu wielopoziomowego związała się na stałe 5 lat temu. Początkowym bodźcem motywującym były aspekty zdrowotne. Oprócz zdrowego trybu życia ceni sobie szeroko pojętą wolność, dlatego model oraz charakter biznesu szybko przypadł jej do gustu. Jak sama przyznaje, dzięki branży MLM odkryła, że w swoim życiu może realizować dewizę „śmiać się często i serdecznie,zdobyć szacunek ludzi inteligentnych i sympatię dzieci – to znaczy odnieść sukces.” Więcej na stronie www.jedraszczyk24.pl.

Nr 8 Agnieszka Kruk.

Kobieta, która w biznesie, gdy się rozpędzi, jest niedościgniona. Przez wiele lat pracowała na różnych stanowiskach managerskich i kierowniczych. Prowadziła także sklep oraz pensjonat. Dzięki swojej charyzmatycznej osobowości zajmuje  pierwsze miejsca w Rankingu Managerów na portalu www.rankingmlm.com. Jej przygoda z MLM rozpoczęła się w 2004 roku. Współpracuje tylko z osobami, które są pewne tego, iż chcą poprzez marketing sieciowy osiągnąć sukces i niezależność finansową.Więcej o Agnieszce na stronach www.maybe-lauretta.pl oraz www.aloesowy.pl.

Nr 9 to Joanna Szablińska.

Absolwentka Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Tradycyjnej Medycyny Chińskiej w Malmö. Posiada certyfikat Coacha i Trenera uzyskany w Norman Benett Academy w Warszawie. Ukończyła studium ABS Psychologii Biznesu w Laboratorium Psychoedukacji. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej – kierunek Marketing Bezpośredni i Mikroprzedsiębiorczość. Należy do elitarnego grona Top Liderów Oriflame Poland. Posiada ponad 20 lat doświadczenie w marketingu wielopoziomowym, a ze względu na własne przekonania, nadal łączy biznes z posadą lekarską. Jak sama twierdzi potrzeba niesienia pomocy drugiemu człowiekowi to postawa, która jest niezbędna w wykonywaniu zawodu lekarza. Jest również niezbędna w procesie przeprowadzania swoich liderów przez rozwój w biznesie. Więcej informacji na stronie www.joannaszablinska.pl.

Nr 10 zajmuje Dorota Augustyniak-Madejska.

Absolwentka Akademii Marketingu Bezpośredniego i Mikroprzedsiębiorczości, pierwszych w Polsce studiów podyplomowych kształcących liderów MLM, utworzonych przy Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dorota reprezentuje firmę CaliVita z segmentu zdrowia. O tym jak wiele ma wspólnego ze zdrowym trybem życia świadczy fakt, że jest autorem książki pt. „Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi”. Więcej informacji na stronie www.dorotamadejska.pl.

Artykuł publikowany w magazynie Manager MLM.

Related News

Picodi zbadało, jak kupują w sieci mieszkańcy dziesięciu największych polskich miast
Katarzyna Ramus: z Wirtualnej Polski do AdNext
Czy samorządy potrzebują skutecznych kampanii i strategii? W Rzeszowie odbędzie się VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

About Author

(2) Komentarze

  1. Raisa Chudek
    30 grudnia 2012 at 21:34

    Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulować wszystkim wymienionym paniom wspaniałych sukcesów.

  2. Janina Mikolajczak
    31 maja 2013 at 14:21

    6 z pań to Dyrektorzy Oriflame.Gratulacje .

Skomentuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *